Choose a discussion

Can anyone recommend any cheap accommodation?

cheers

0 |
1

www.tourist-inn.com/en

close to central station but not too close
quiet street
cheap
clean and comfortable

older reviews are poor on trip advisor but it has much improved. we were over a few weeks ago and mates stayed here.

0 |

it does have a shit name though.

0 |

headin over mesel in a couple of weeks for the norn iron game. aint ever been, lewkin forward to it

0 |

been 5 odd times and had a completely different experience each and every time. Would go back for the kebabs alone: shoarma and cheese with chilli and garlic sauce...who needs hookers and splees?

0 |

my birthday on the 16th of june and theres some gd nights on and euros will be on...flighst are cheap enuff...will check that ed cheers...last time i was there i freaked out on mushrooms lol

0 |

caught optimo there while we were over - was a good wee night.

0 |

had a mad mushroom experience in amsterdam myself, couldn't understand language, or how to communicate. but i could play pool like fuck, couldn't miss a ball.

and the hookers in belfast are just as good and more discreet.

0 |

This was years back....first few hours was ok then just got too intense...couldnt hack it...The part wee stayed in was freak central.....Wont be making the same mistake again.

0 |

we stayed in hotel falcon plaza, great spot in decent position 15 mins walk to dam square, 2 min walk to Rembrantplein . 10 min walk from central station. Cheap as through last minute with nice rooms flat screens etc on walls, owned by a chinese lot and we smoked and partied away in the rooms all weekend without one word to keep it down. Would definitely stay there again if we went back

0 |

Thanks....it seems a bit pricey tho.....looking something cheap as chips...Lookin to go Friday-Monday

0 |

Look up St Christopher's hostel. Close to Dam Square, red light etc. Not too pricey. Nice wee bar downstairs that stays open late as well

0 |

we paid £100 pp for 3 nights when we went smee

0 |

aye 100 is good....tho i was checking there and it was working out like 500 odds for two people for 3 nights!.........Cheers will check that one too smc.....keep the recommendations comin......thanks

0 |

This must be the 6th Amsterdam thread

0 |

mushrooms the only reason I go. Pure experience walking tented light wiped out and having a constant battle with fear. quite funny how pathetic it is lol

0 |

that was tripping is really. a battle.

0 |

I agree with it being a battle , though some people absolutely thrive during war it seems, few of my close mates consider a few trips the same as a few yokes...

0 |

haha!!

0 |

where are you staying Chalkman?

0 |

I couldn't recommend this place enough: www.stayokay.com/?page...
For a lads night that is. If you're with your missus, take her somewhere nice. Like up the brown.

0 |

I'll dig it out laters where we're stayin. super central, and decent enough. worked out £112 each for two nights I think

0 |

this is our joint here www.nh-hotels.com/nh/e...

0 |

Cheers chalkman will have a look at that....Been looking up on accom and it far more expensive than for example berlin.

Any other things that anyone reccommends I should do when im there?

0 |

www.hostelworld.com/ho...

Ended up booking this....It seems its hard to find accom in the dam that isnt a shithole.

0 |

Gonna get a wee weekend booked there soon. Wanna go back before they make it illegal for tourists to hit the cafes.

0 |

headin this friday nai, should be FACKIN sweet. lol @ the norn iron squad

0 |

good trip chalkman?

0 |

Didn't know you were there chalky m8. Was there for 5 days myself, possibly my fav away trip yet. Amsterdam Arena is fuckin' great. No sign of any toking bans either.

0 |

wheres the best place to get unmentionables?

0 |

I stayed in this place last time

www.backstagehotel.com

was dead on!

0 |

Hi going to amsterdam in a couple of weeks. Does anyone know where to get unmentionables? Ive heard lots of stories of people getting stroked on the street.

1 |

Heading in feb - anyone been to the zoo? Think we're gonna go this time

0 |

Aye look out for lads on the street. Two of my slightly naive mates got done with an aul switcheroo that ended up being a dishwasher tablet.

Guy was Irish too the absolute rat.

I got off a guy in Paradiso one the nights we were there. But it was quite the mission to find anyone willing to sell any.

0 |

8 of us looking to book an apartment for May time. Not sure if I fancy a hostel and seem to be some reasonably priced apartments. Anyone recommend one? Has to be cheap as lads are all tramps.

0 |

We're staying in Durty Nelly's next month, I'm interested in Edward's kebab tales. Are there just the usual stalls about the streets like Krakow etc.?

0 |

was there last month on a very straight and sensible work trip and, quelle surprise, the auld kebabs didn't taste as nice.

0 |

Heading over for New Year. Line up for Gashouder is decent. Anyone been to Amsterdam for NY? What's it like on the 1st of January pub wise, are there many open or do most shut like over here?

0 |

I'm heading 28th to 31st December , trouw line up is great on the Sunday will dedinitely be at that . Have a mate who lives there who will give me some info on it over Xmas il let you know

0 |

Ideal, cheers. We're there 31st to 3rd Jan. Was hoping Trouw would have a decent line up 31st then head to Gashouder on 1st. I'm sure there'll be something good on New Years eve though, don't really fancy Gashouder 2 nights in a row.

0 |

is staying near the red light district appealing?

0 |

Staying central is definitely appealing as everything is within walking distance. We are staying in aitana room mate it's only open a couple of months but it's me and the girlfriend for a Xmas break so staying somewhere a bit nicer than I did when we just went to party .

0 |

Heading over this weekend with the bird and never been, any good bar/restaurant recommendations? I'm not really a smoker...

Anyone been to Chicago Social Club? Ejeca's playing there Sat. Would prefer Oscar Mulero in Trouw but can;t see her going for the full on techno option.

Mon lads.

0 |

Trouw's closing next year. Get it down ye

0 |

What's it like?

0 |

Let on it's a Defected night

0 |

Haven't been yet, but known as one of the finest in the World. Slices did a nice piece on it

0 |

Hmmm.... Suppose Mulero isn't that hard like.

0 |

trouw is a must, was at an innervisions night in it with dixon, hoardes of schexy laydiechz

0 |

Cannot wait for Xmas break over there , shine boxing night then off there on 28th and back lunchtime nye . Looking forward to trouw myself. I could do with knowing a few decent reasonably priced eateries too and recommendations on good bars / smoking places.

0 |

Yea lads - come on tae fuck!

Where's good to go?

0 |